Den 28:e april ....

image77

Det datumet börjar närma sig, vi har tidigare sagt att vi ska på Idol då, men nu verkar det som att min vapendragare Figge har fått kalla fötter. Hjälp mig att få med honom, skriv en kommentar och jaga på honom lite. Skriv även förslag på någon gammal slagdänga man kan sjunga, helst Roxette! En sak har vi iaf bestämt, vi ska åka lite bräda nere i Malmö, alltid något :| Senare på dagen, närmare bestämt 16 00, drar MFF - AJK igång, då kommer åtminstone jag befinna mig vid Malmö Stadions gröna matta och sjunga mig hes. Hade varit trevligt med lite sälskap, någon som är sugen? Ring mig, 10234! :) Hade tänkt att jag skulle åka ner till Malmö redan på fredeg, men det sket sig, kom på att det är en jävligt bra match ute i Wisseltofta klockan 18:30 mellan WIF - Mala, åk och kolla på den! Sommaren börjar närma sig och även den The Wayne Tour vilket betyder att vi snart måste samla ihoppa pågarna och planera litta! Känner på mig att den resan kommer bli storslagen, tänkt er, vi sitter samlade runt lägerelden, Jim "Pudelrocker" Persson med guran i näven och sen sjunger vi alla "Deeet fiiiinnns inga sooooldater mer, deeeet fiiinns ingaa geväääär". Oslagbart! Jaja, hejdå.

// Hiller
Allmänt | |
#1 - - hiller:

2746 besökare ligger vi på just nu, fett ös!

#2 - - Anonym:

tack så mkt :)

#3 - - Lelle!:

du kan ju få skriva skiten åt mej

#4 - - Lari:

haha.. du menar inte att du såg en stockholmare?.. usch då.. jag slänger mig i röda pärlan och kör som en toking...=)

Upp