Vad är upp hempojke?!

image76

Jadå ikväll är det grillkväll med mina hempojkar!. Ska bli jävligt roligt att knäcka några kalla pilleknarkare och äta en liten köödabit som Jim "Pudel JP" Persson hade sagt. Men vi har haft lite problem med att hitta den rätta spacen till grillkvällen då både mina och corres föräldrar renoverar nedanvåningen så då kom vi på den geniala planen att vi grillar här hemma på hjortronvägen och sen drar vi till Jakob och Fridas helt underbart fina lägenhet. Egentligen vill jag inte skriva något positivt om deras lägis då den är snuskigt billig och snuskigt fin. Some people are luckier then other. Annat som har hänt idag är att jag och netty har hjälpt den mycket laglöse Nicz med diverese topsecret prylar.Holla Back Guuurl!. Föresten det har kommit två nya alkisar till Osby! Great Success!

F i g g e s   W e c k a n s   S w i z z l e !

Veckans Wanker
: Marty Cloimen.
Vissa har hemligheter.

Veckans Skater
: Johan "Kickflip Hiller" Nilsson
Som i det tidigare inlägg har Hiller börjat skejta igen och han erövrar de ena tricket efter det andra.

Veckans Skada: Johan "Don Juan Juan" Blohme
Denna veckan skar inte EMO sig i handleden utan trampade fel på fotbollsträningen. I feel you dawg!

Veckans Babes: Mami Mari & Netty Nett!
För dom är så jävla roligt sköna och underbara.

Veckans Händelse: Cykel-JESUS På K-Marknad!
Han köpte ett PÅSKÄGG och frågade om man fick bra stånd om man åt av ägget och kollade på hans fjällas nya mjukisbrallor!

Represent!







Allmänt | |
#1 - - pnut:

juan juan, haha. emo din röv. smackyo!

#2 - - Straight-Killah!:

Ja juan juan alla vet att du är i förnekar stadiet med rakbladet osv! puss love your neighbour!

#3 - - Anonym:

JAG DÅ FIGGIE?! ;)

#4 - - nikki:

hahaha, det stod ju visst om mig. vadå topsecret? haha, engelskan?:P

#5 - - Murdah:

vet inte om man vågar lägga av nårra kommentarer här mer... Figge tar bara väck dom för att dom är riktade mot honom... ska kolla igenom stavningen snart hehe päjs

Upp