Veckans lista!

image71

Veckans tabbe:
Glömt att ta med batteri till mp3-spelaren hela veckan och tvingats lyssna på radio.

Veckans sämsta radiokanal: RIX FM! Det är då fan i mig sjukt, den här låten "cara mia" med den där Måns spelar dom ta mig fan 24/7! Igår räknade jag det till 6 gånger, sjätte gången bytte jag kanal till ....

Veckans näst sämsta radiokanal: P3! Jag bytte till P3 efter Rix, klart som fan dom spelar den låtjäveln där med. Jävla popfjollmusik!

Veckans bästa radiokanal: P4 radio Kristianstad! Den kanalen kan man alltid lita på. Bytte från P3 till P4 och där spelade dom en riktigt grym låt, Östen med resten - Hon kommer med solsken till mig (tror iaf att den heter så). Då blev man genast på hugget igen och överlevde arbetsdagen. TACK P4!

Veckans händelse: Måste varit när jag skrek på gatuhånglarna i Malmö i måndags, kan inte släppa deras ansiktsutryck. För er som inte vet vad som hände ber jag er scrolla ner till figges inlägg från i måndags!

Veckans hjälte: FIGGE! Äntligen har jag fått mig en skejtarbräda och det har jag figge att tacka för! Du är en ängel tjockis!

Veckans mest illaluktande kille: HILLER! Så nu går jag och duschar, tack för mig!

// Hiller
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

"Veckans bästa radiokanal"
Trodde det var den där bluesjazzen som vi lyssnade på vägen ut från stadium. p1

#2 - - hiller:

Nej den kom på en smickrande 2:a-plats! Fyller på listan sen ikväll, ville bara blogga lite! Fick för fan abstinensbesvär! :)

#3 - - Lari:

haha...jag trivs fint här uppe ju... men trevligt att höra att du bryr dig iaf.. ;)

#4 - - Lari:

haha.. invasion av vad?

#5 - - Jennie:

tack :)

Upp