Patsky Sleden STRIKES BACK! http://www.monttmardie.com/

image140


Nu har vi fått reda på varför våran homie Patsky alltid är så jääävla sleeeeden!
Här har ni BEVISET! http://www.monttmardie.com/ <- Det är nämligen hemsidan + musikvideon som patsky och hans crew uppe i stocktown har jobbat med dygnet runt den senaste månaden och lide till kanske! Se nu till att sprid den vidare till så många ni bara kan så grabbarna får rejält med hits och views av videon!! Love Your Neighbour!

I och med denna releasen kom nu så kan jag väl passa på att säga att jag hiller och corre odlar mustasch ända fram till midsommar hoppas fler i gänget hänger på den trenden när ni läser detta! Och vi vill tacka och gratulera Kim & Båssä! Grattis till studenten!


// Boys Night Out

Allmänt | |
#1 - - Emma:

Men du får ju länka den.. haha :)

#2 - - Emma:

Jag fick den av Johan nilsson (tror jag han heter) för jag skulle se en bild på honom..

#3 - - Sofia:

Neeä det kommer va småkul hela tiden, det har jag bestämt :D

Upp