Flottbyggande och 20årsfest!

image121

Inleder det här inlägget med att skriva, Jägersborgs IF - Wisseltofta IF 0-1 OJOJ! Alltid gott att hålla nollan, men när man får rädda skott från Jim "Pudelrocker" Persson blir det genast mycket bättre! I lördags var det dags för flottbygget, KANONBRA blev resultatet! Vi skulle ut och börja bygga klockan 07, jag vaknade klockan 11:30 med 50 missade samtal, 2 arga sms och 2 arga röstmeddelande, klockrent! :) När vi väl kom ut så gick allt perfekt, reseledaren Figge tog tag i taktpinnen och styrde och ställde .... NOT! Jakob tyckte att Figge skulle bygga det mesta iom att han inte hjälpt till att köra ut alla sakerna utan bara "halkat på ett bananskal"! Iom att Nettan inte var med så var det jag som fick stå för frukosten, det blev ett flak Tuborg grön! Mycket uppskattat! Med lite öl i kroppen tog flottbyggandet en jävla fart, kommer film sen på hur det gick till! På kvällen drog vi till Blum på 20-årsfest, riktigt nice! När dom andra drog in till Siesta så drog vi hem till Corre en sväng, plötsligt stod det en taxi utanför som skulle till Vittsjö, så där hamnade vi! Pubafton i Vittsjö kan bara sluta på ett sätt, poolbad hemma hos Kitty! Veeery nice! Slänger upp lite bilder från flottbyggandet, kommer upp filmer med någon gång under veckan!



Hiller: Din mamma är en hora.
Pudelrocker: Kallar du min mamma för hora?
Hiller: Ja, det är precis som om du skulle kallat min pappa för lastbilschaufför, det är hans yrke.

// H i l l e r
Allmänt | |
#1 - - linn.:

haha, det ser ju lovande ut tycker jag :D
var det något drag hos pnutten ?

#2 - - Fistarn:

Tja dudes,,jag anländer till o-town ikväll!!! Om nån e sugen kan ni höra av er på mitt nya kontankortsnummer!! Muhahaha mitt nummer: 0730226082

Upp