Helspäckad tisdag!

image127

Vi har återfunnit Fistarn! Vi lyckades plocka upp honom under hans snabbvisit i Osby under dagen, killen åker från Linköping till Osby för att gå till tandläkaren! Bra jubbat fister! Hela dagen har vi spenderat på vårt underbart vackra flotte, lite sol och fiske!
Nu lite senare på kvällen kilade jag och figge vidare hem till en kompis som vi väljer att inte publicera namnet på (i texten kommer jag att kalla honom Uffe). När Uffe skulle springa iväg och hämta några öl så sätter vi oss vid datorn och skriver "www.free" i explorer och då kom den här underbara rullgardinen fram, bör väl tilläggas att den inte ens fick plats på skärmen. Och jag får väl även tillägga att det var Figge som höll i musen.
image128

Härliga tider!

Här kommer med en film som visar ett lite annorlunda sätt att åka den otroligt fula vita saaben på.




// H i l l e r
Allmänt | |
#1 - - Nina:

tack så mkt :D

#2 - - linn.:

haha, ja fan vad jag hade skrikit om jag hade åkt på en bil så och för det andra så var det väl tur att figge hoppade av på sidan annars hade han ju varit lite korkad och ja, mosad med för den delen :D

#3 - - Sofia:

Nepp inga bilder:P Rolig film :D

#4 - - flake:

Johan, du är väl rädd om min figge? Inte köra honom sådär :) /nettan

#5 - - Hiller:

Nettan nettan nettan, jag är alltid rädd om lilla Figge, det vet du om! Ses på lördag! :D

#6 - - Fistarn:

Jag vill att ni avlägsnar den översta bilden,,,min kroppsform gör sig inte rättvis där!!!

#7 - - Tess:

haha...bäst e ju ändå..."Åt sidan! Åt sidan!" Framför kanske inte hade vart den bästa idén.....
;)

Upp