I will keep you warm in hell you ice cold biaatch!

Tänkte slänga upp ett seriöst inlägg om tex vad jag har haft på mig idag, hur det går med kärleken osv. Men sen tänkte jag till lite, vem fan vill veta vad jag har haft på mig för kläder idag? Vem fan bryr sig om jag är kär i Eva-lotta? Precis! Så jag tänkte att jag lägger ett inlägg om vad som komma skall i helgen.
Figge kommer hem till O-town imorgon klockan 12:50 och då ska jag infinna mig vid stationen och hämta upp honom i min "otroligt fula vita saab" som Figge så vackert uttryckte sig! Tyvärr hinner jag inte hänga så mycket med tjockisen för att jag börjar jobba 14, men det kanske blir något efter jag slutat! På fredag morgon ska jag och figge upp med tuppen och ta våra metspön och sätta oss vid vårt superduperhemliga fiskeställe (säg till om ni vill veta var det ligger). Där hade vi tänkt att chillaxa större delen av förmiddagen. Klockan 19:00 så är det avspark i derbyt mellan Wisseltofta och Östanå Bruk, för er som inte har möjlighet att gå på den så sänds den som veckans match på canal+! Jag förväntar mig att boysen ska vara där och skandera "HILLER HILLER HILLER" nonstop i 90 minuter! På lördag så är mina förhoppningar att vi ska ta och knäcka ett gäng pilleknarkare, vart och med vilka har jag inte en aning om. Hade varit riktigt fint att besöka krogen nu när figge är back in town! :) Det är väl ungefär vad jag vet om helgen, hoppas det blir en jävligt nice weekend! Slänger upp en bild på min "otroligt fula vita saab" så får ni själva avgöra om den är så jävla ful! Jag personligen tycker den är jävligt fin. Tänkte införskaffa mig en fet baslåda och ligga och dunka genom city, det är min dröm!

// Hiller

image109
Allmänt | |
#1 - - Sofia:

Det hade inte jag heller gjort för sex veckor sen. Men nu har jag, och gott är det. Jag lovar, annars får du pengarna tillbaka! Eller nått ;)

#2 - - Lari:

haha.. ja, jag är ju det.. lär nog stanna ett tag med..=) Sundsvall är fint det..

#3 - - Sofia:

Det var en snygg saab :D

#4 - - Sofie:

Ne vem fan vill ha reda på vad du har på dej...

#5 - - Linda:

Haha, jag tycker alltid saabar är fula och det här var inget undantag ;) Sen kanske jag ska meddela att jag fattar noll av bilar i övrigt så min åsikt väger nog inte så tungt ;P

#6 - - Sofia:

Du får helt enkelt bevisa för folk att din SAAB är verkligen vacker! Dock föredrar jag Volvo :D Men din bil har ändå charm, hur många mil har den lyckas rullat?

#7 - - Sofia:

Jaha ne det vart ju inte så farligt, vår bil är snart kört 27 000 mil :P Men vad vill du ha för bil egentligen då?

#8 - - Emma:

Men du behöver ju ingen baslåda! Du hörs tillräckligt iaf :)Förövrigt; Hahaha!

Upp