Kom igen nu fiskarna, visa vad ni går för ...

image112

Ska vi spela krus eller kräs? Helgen som varit har det blivit en jääääkla massa fiskande, nästan så vi kan kallas sportfiskare nu! Som vi skrev i torsdags skulle jag och hempojke figge ut och fiska hela fredagen, och så blev det med. Vi gick upp väldigt tidigt och drog ut till det superduperhemliga gylet. Vi satte oss i vars en stol och började meta, vi drog upp abborre efter abborre. Det hände en hel del saker, bla så råkade jag tappa i min fina mobiltelefon i vattnet så den är inte som den en gång var. Så har någon en fungernade sony ericsson k800 som vill byta den mot en inte riktigt så fullt fungerande så kan ni slänga iväg ett mail till [email protected] ! Senare på kvällen så var det ett hett derby, Östanå Bruk - Wisseltofta , vi gick segrande ur matchen med 3-2. I lördags gick vi med upp tidigt och skulle ut och fiska, denna gång med lite nya ansikten (corre, frida och nettan). Nettan hade gjort alla tiders frukost som hon bjöd på, CREDS till nettan! Pågarna tog en båt och töserna en. Till en början såg det ut att bli riktigt dåligt väder men det blev vääääldrig soligt, vilket syntes på mig och figge efteråt då vi verkligen levde upp till uttrycket "Röd som en kräfta". Även denna dagen var jäkligt rolig, det blev en massa mamma-skämt och några rejäla dissar. Figge stod väl för den bästa, "Johan, när din mamma och pappa fick dig så sa dom, åh nej, inte en sån till", jag har knappt hämtat mig efter den än. Jakob försökte även sig på att dissa mitt fiskespö, "Ja ditt jävla fiskespö ser ut som en jävla höjdhoppstav" , vad en höjdhoppstav är kan man ju undra sig. Senare på kvällen blev det lite go tacopaj hemma hos Corre och Frida. Efter maten bestämde vi oss för att dricka oss fulla så vi kunde klara av att kolla på den där musikfestivalen, jag somnade, så jag kan tyvärr inte berätta så mycket av vad som hände sen. Någon bild fr¨ån helgen kan jag tyvärr inte lägga upp då en av dom funktioner på min telefon som inte fungerar längre är just att föra över bilder!

// Hiller
Allmänt | |
#1 - - Linda:

Tack! Du verkar vara grym på det där med fiskar... Du kanske kan komma till pass sen när jag ska reda ut vad det är för fiskar som jag tagit kort på när jag snorklade i Thailand ;p

#2 - - Marie:

Javisst... visst är det sjukt med 5 timmar i TELE?! *skakar som faaan på huvudet* ... Skärpning ;)

#3 - - sandra:

hehe fastnat totalt :P galet spel det där =)

#4 - - Emma:

haha självklart, man måste ju kunna en del för att ta sig framåt :)

#5 - - m.:

gott!%!

#6 - - Åsa:

JAAAAAAA migrän är värst jag vet:) kul du besöka min blogg... *ler* sköt om dig..

Upp