UPPFINNARHILLER!

Som jag skrev igår så ska BoysNightOut ut på en fisketur imorgon. Figge var iväg och handlade lite nya fiskegrejer idag så jag ville med komma med något nytt, så jag uppfann ett spöstativ med plats för 3 spön! Väldigt vackert blev det, målade gult som inte alls är fult! Håller nu på att skissa på en öl och kaffekoppshållare, hur resultatet blir får vi se när jag tillverkat den! Är det någon som vill att jag ska göra något åt dig så är det bara att slänga iväg ett mail till [email protected] , priset bestämmer vi när jag skissat upp produkten! Efter jobbet så blir det att sticka bort till figge och ev. sova där så vi kan hjälpas åt att få upp varandra imorgon när klockan ringer, ingen av oss är direkt någon morgonmänniska! Nu, kaffe och cigg! Och förresten, den stora kvällstidningen som ville att vi skulle skriva för dom har nu kommit med ett kontrakt, om vi tar det återstår att se. Stay black !

// Hiller
Allmänt | |
Upp