Varför i HELVETE?

image110
Look at me im Nasty!
Vi här på boysnightout undrar VARFÖR I HELVETE alla tjejer lägger in tvåtusen bilder på olika kläder och skriver om alla "kändisar" och vafan de håller på med? Ursäkta att vi är lite arga men de börjar bli jävligt tröttsamt att läsa om paris hilton, brittan och de andra mongosen! Var nu så snälla och ge oss en bra förklaring!?

// Boysnightout!
Allmänt | |
#1 - - Blue:

Inte jag...

Du får leta länge om du ska hitta några bilder på kläder och annat jox på min blogg.

Ehhh ja nån enstaka gång har jag färfärats över kändisarna.. men inte hör det till vanligheterna.

#2 - - lisa:

jupp I guess so, det verkar som det :)

#3 - - Sofie:

Min blogg är till för mej och kanske om någon vill läsa den...

#4 - - Bea:

Nej, inte mycket kändis skvaller på min blogg heller ;)

#5 - - Joakim:

Skulle du vilja? eller har du någonsing försökt?

#6 - - Joakim:

På många konstiga sätt, ibland genom enorma känslorus genom kroppen och bara blivit överväldig av en stor kärlek så jag legat och gråtit som ett barn, andra gånger genom olika under osv. Andra gånger genom att han talat till mig eller att jag sett hur andra har blivit "gripna" av honom

#7 - - sofie:

Aja...gö de...hade bra..

#8 - - Fabulousbeauty:

för att dom själva är så jävla tråkiga?

#9 - - Pokie:

Deras egna liv kanske inte är spännande nog? ^^
Eller så är dom såkallade; Skvallerkärringar!

Upp