P3-update!

Fick ett nytt, ganska intressant mail som svar på det förra jag skickade.

Hej igen!

Jättebra, vi använder den här så länge. Vi har också blivit kontaktade
av någon som vill få kontakt med dig. Bifogar mejlet här:

Hej!!!

Absolut röstar jag på Eberspäscher killen!

Ni måste hjälpa honom att förmedla kontakt med mej så ska han få fina
grejor till sin samling. Jag har på -80 talet arbetat på en verkstad där
vi monterade, servade och reparerade värmare från Eberspäscher.
Fastigheten med bilverkstan köpte jag -00 och i mitt garage finns ett
par portabla Eberspäscher värmare som tillhört Telia och som använts för
att värma upp små tält man satte upp över en plats där man gjorde
kabelreparationer vid kabelbrott ute i fält.

Han måste bara få dom här klenoderna till sin samling!!!

/Henrik
0451-35***
Allmänt | |
Upp