Fat boys float better then thin thugs...

image67

Då har vi än en gång varit och kollat på MFF.. Men idag var det en liten ändring på laguppställningen ut med botcha å mazetti in med mig Johan "don juan juan EMO" Blohme , Sebbe "Registreraren" Ekström och Andreas "Prästasonen" hoppsan glömt det :D Svensson kanske.. Jajjämen msn confirmar att han heter svensson! Lite dåligt minne så här på kvällen kanske. Men hur som helst matchen var bra i två tre minuter sen var det flipperfotboll så ni som inte var där missade inget.. Jag och Hiller var ju lite tuffare än de andra grabbarna vi var på matchen med.. DE HADE SITTPLATSER.. Hur som helst så hade vi kanske inte det mycket bättre då vi lyckades med att ställa oss först ibland fjortis ligan, där småttingarna skrek tuffa grejer som "NI KAN SUGA MIN FETA DASE" Och jadå Johan "jonas hiller" Nilsson tog reda på vad det var för typ och han var ju en sån där handvikare(Homosexuell).. hihi I JOKE! Efter första halvan hade vi tröttnat på alla hårda ord och de lilla skriket på ramsorna som fjortisarna höll på med så vi drog oss till burgare ståndet och efter det ställde vi oss bredvid en snubbe som hade skönaste hockey frajzen! BIG UP! Bil färden hem till mitt var fylld av händelser andy viftade MFF flaggan i huvudet på cyklister, blum joddla och hiller var allmänt mongo och skrek massa mff ramsor och skrämde livet ur ett par gatuhånglare med meningen "WHATS COOKING GOOD LOOKING". Vi drog slutsattsen om att han inte kommer få hångla mer med den tösen efter att ha sett jonas hiller live!

Kan väl passa på och ge några nya heta tips ifrån våran PIIIIIMP COACH Paty PIMP BLOWME!

1. För dig som känner att du inte har hittat den där rätta groooven till sängdax med frugan så funkar vilken aretha franklin eller marvin gaye låt helt perfekt.

2. Sluta upp med att ge komplimanger som "Vilka fina ögon du har?" osv säg istället rakt ut "sjyssta tuttar"

Alltså Paty vill att ni ska gå mer rakt på sak! Word up!

Lite sköna tunes denna vecka är väl
Foo Fighters - Everlong
Bone Thungs N Harmony - I Tried
Reakwon - The Corner
2pac - Heaven Aint Hard To Find
AZ - The Format
Vickie Sue Robinson - Turn The Beat Around
Mario Vazques - Gallery



Nu ska jag sova HEJ! // Figge




Allmänt | |
#1 - - Murdah:

för helvete Figge... det stavas "HELST" inte "HÄLST"... back to school för fan ^^

#2 - - hiller:

Eyy, har du någonsin sett dom där knappnålarna där det står "Rör inte min kompis"? Jag har ett par sånna på mig nu, BACK OFF MAN!

Upp