Fredrik "Fistarn" Nilsson


image95

Denna man är fan inte redigt vettig i huvudet, när alla andra hoppar in i varandra och armbågar och tacklar i moshpitten så kommer fistarn hoppandes som en jävla säl och bröstar ner folk! Respektah!
Förra sommaren var mitt och fiddes tillhåll bodarpasjön där vi solade och solade och solade och solade och fiskade lite. Vi uppfann den berömda skitsnackarrundan. Alla andra försöker med skitsnackarrundan men de lyckas alltså inte.. Vi har den där speciella vändningen vid Lönsboda skatepark!.. För övrigt så saknar man fredrik för han är hemma för tok för lite! Linköpings skiten har slukat upp honom och klätt honom i spettsiga skor och bakåtslick. Medans vi andra gör feta trick sliskar fidde upp feta backslicks.. Thank you for the venom.. Fan fisterrrr du är bara rolig i verkligheten det blir så mycket sämre när man skriver ner det! // Figge
Allmänt | |
#1 - - Maria:

Sexy pic ;)

#2 - - Minna:

Bra ide, hmm kan ta och spraka sönder den fula vasen som står i mitt rumm hm....

#3 - - Majsan:

Då lämnar jag ett avstmp med en gång....=)

#4 - - ellinor:

heheh kan tänka mig att din outfit e naaajs =)

#5 - - Anonym:

Thx Bro!!!

#6 - - janna:

uuuhh

#7 - - Hiller:

Hoppas allt är gutt med dig fistarn, hade varit kul att se dig i O-town inom snar framtid! Puss!

#8 - - FistarN:

Jag dyker nog upp snart hiller!! Peace

#9 - - Julia:

Haha, jaså du gillar inte Öland. Har du några andra trevliga förslag inför midsommarfirandet? ;)

#10 - - Murdah:

Tha Fistah... word

#11 - - Dress Like a Princess:

Hahaha nice bild :P

Upp