Hans artist namn är känd som Tony Touch och även för sina vilda år på moppen! Who dat fool?

image48

Det är ju såklart Tony "touch" Yrne!
Första orden Tony sa när hockey säsongen började var "Min dotter är 15år och henne rör ni inte" på redigt bred småländska! Helt onödigt att säga det då igen var speciellt sugen. Tony blev tidigt draftad till New York Icelanders men han valde tyvärr motorcykeln före. Just nu är Tony en Jobb hoppare i Osby han har spenderat hårda månader på NIBE och andra skit ställen. Wiggidi WACK! Men Tony är inte så korkad som jag försöker få det att se ut som. Helt ärligt så är han mer åt einstein hållet han gav oss grymma taktiska råd i hockeyn som att lära känna reklamen på sargen i ishallen så vi skulle kunna valla pucken bättre. Han lärde oss också att det var inte lönt att följa med på matcherna vi hade stor chans att förlora. Eller som Tony sa "Jag ska jobba på min källare" vilket han gjorde varje gång vi mötte dem vi förlorat imot. Olyckligt vis så lämnade Tony oss för sin källare! :( WE MISS YOU! Jag vill även tillägga att tony är nog den enda tränaren som kunde crosschecka,hacka och slasha under lekspel med grabbarna i laget. RESPEKT! // who?
Allmänt | |
Upp