Helgens bravader!

image52

Som ni alla vet så bar det av mot Borås i lördags, tyvärr kunde inte min älskling figge följa med pga diverse anledningar! Jag hade bett mazzetti stå utanför sitt hus och vänta klockan 11:45 så vi kunde komma iväg direkt, så blev det inte, han var ju så klart inte färdig, 12:00 kom vi iväg från honom! Sen plockade vi upp Botcha som gick väldigt smärtfritt! Under färdens gång så kom mazetti med den dumma kommentaren efter den andra, tyvärr så har jag minne som en guldfisk och kommer tyvärr inte ihåg allt skit han sa. En sak var iaf "asså jag får inte stånd av att kolla på en vanlig porrfilm längre". Varför han inte får det vet jag inte, men jag lovar att jag ska undersöka saken och återkomma på den punkten! Resan upp gick annars riktigt bra iom att det var jag som körde. Väl uppe i Borås så möts vi av ett himmelsblått hav, otrolig känsla att gå in på Borås Arena 1 timme innan avspark och mötas av en öronbedövande sång! Efter matchen (1-1) så bar det iväg i riktning mot Lönsvegas, det tog dock ca 1 timme att ta sig 1 mil utanför Borås pga den täta trafiken. När vi väl kommit ifrån den värsta trafiken så kommer det vi alla hoppades på, SNÖOVÄDER, vi såg inte 10 meter framför oss. GREAT SUCCESS! Men vi pinnade på i rask takt i vilket fall som, figge stod ju faktiskt och väntade på oss med groggen i handen! Det flöt på bra ner till Ljungby där det var en jävla stjärna som hade kört av vägen så vi blev ståendes där ett tag. Men vi kom fram till Lönsvegas till slut, 21:00 landade vi hos Eklunds, då hade vi ca 1,5 timme på oss att duscha och börja förfesta, och det lyckades vi med! Kvällen var riktigt lyckad och jag vill tacka fröknarna Eklund för en bra förfest. Igår chillaxade vi mest och tittade på en film, skön dag! Det var väl allt jag hade för idag, ska snart bege mig till Verum och titta på det spännande derbyt mellan Verum och Jägersborg, ryktas om huliganbråk!
Här kommer lite bilder från i lördags med.
// hiLLer

Allmänt | |
#1 - - linn.:

qloimen. MALMÖ FF SUGER ! okejokejokej ?!

#2 - - linn.:

qloimen. MALMÖ FF SUGER ! okejokejokej ?!

#3 - - hiller:

Höddu linn, lugna ner dig lite nu är du snäll! Inga sånna kommentarer här :)

Upp