Hiller the smokah!

image61

Jag ville ju inte vara en dålig kompis och inte låta Hiller fullfölja sin dröm om att bli en riktigt puffrökare. Så jag fixade ju helt klart två rödhåriga med den RYSKA KRAFTEN inte den ISLÄNDSKA att röka med honom! happy smoking hiller!.


image62


Min underbara nätty väckte mig imorse med sång och frulle på sängen och en skateboard. SMACK!
Jag vill även passa på att tacka alla andra som tänkt på att jag fyller år idag! Har fått massor med trevliga samtal,msn och sms medelanden! Spanks homies! kärle k!



Allmänt | |
#1 - - browneyed:

Grattis på födelsedagen =)

#2 - - Anonym:

HAHA! Fan vad snygga :) Nu klarar jag ett par timmar till på jubbet :P Spanks baby!

#3 - - pnut:

FEST!!

#4 - - Muedah:

gratz homie! ringde innan men vaffan, får väl gratta igen! =D

Upp