In går vi på min 3:e snusfria dag ...

image60

Fick ett ryck och bestämde mig för att åter igen sluta snusa, synd ändå, ganska coolt. Men nu har jag funderat lite på att börja röka istället, det måste fan vara ännu coolare. Tänk när man står och hänger mot något och bara blossar, folk kanske tom tror att det är sånt där hashich, det är ju ännu coolare. Aja, har inte bestämt mig riktigt än, men jag tror jag ska börja röka. Någon som vet om det är svårt att börja med det? Brukar hosta en del när folk i min närhet röker iaf. Nu ska jag laga mig en gourmetmiddag innan jag pyser iväg till mitt underbara arbete!

// hiller
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

u are the man hiller!

#2 - - hiller:

Jag know u know

#3 - - Fister:

Hej Hiller, Jag heter fredrik men vill helst vara anonym, jag vet inte om du kommer ihåg mig, men vi har the ghost of you, och, thank you for the venom gemensamt. Jag tycker absolut du ska börja röka, jag röker ibland och det är riktigt coolt. Det finns lite olika saker du kan göra för att träna upp en riktigt fin röklunga, ring mig så kan vi prata mer.......

#4 - - Wayne #99:

Tjena Fredrik. På internet är vi alla anonyma! Jag slår dig en signal för att få tips! Have a good one!

Upp