Borttappad plånbok och gatusmusikanter!

image132
Stefan "Svettis" Jörgensen och en tjej som han drog med sig hem igår.

Då var det söndag igen, dags att berätta lite vad som hände unde kvällen igår! Vi begav oss från Figge & Nettz place till Folkets park där vi skulle kolla fotbollen på storbildstv! Där var det en massa folk och riktigt bra stämning! Vi blev alla ganska överförfriskade så toaletten var välbesökt, tyvärr missade några av oss större delarna av 2:a halvlek, bla Danmarks alla mål! Bakom oss satt ett gäng där Figge kände igen en person, det visade sig vara skateboardsproffset Pontus Alv som jag efter ett gäng öl till satte mig och pratade med! Trevlig som jag är så sa han åt oss att hänga med bort på en uteservering för att festa vidare! Där satt vi ett gäng timmar tills Figge helt plötsligt märker att Nettan är spårlöst försvunnen. När Figge sen ringer henne så säger hon att hon är på väg hem och snart var hemma, det visade sig att hon var ca 100 meter från uteserveringen! Figge bestämmer sig då för att hjälpa sin lätt överförfriskade sambo hem! Jag och Stefan "svettis" Jörgensen säger hej då till Pontus och beger oss vidare mot möllan! Där händer det en hel del trevliga saker, bla sitter vi och pratar med en tjej som helt plötsligt spyr rakt ut på sig själv. Efter detta tyckte vi inte att möllan var ett roligt ställe längre så vi drar oss ner mot lilla torg, kloka som vi är har vi inte kollat klockan så allt stängde när vi kom dit! Festprissar som vi är så tyckte vi att natten var för ung och glider vidare till nattklubben Heartbreak där Stefan "svettis" Jörgensen fick sig en ordentlig verbal käftsmäll när en tjej förklarar för honom att han ser ut som en jävla golvmopp i huvudet! Framåt morgonkvisten bestämmer vi oss för att ta en taxi hem, vi tar en sväng genom driven på McD så vi fick lite mat i oss! När vi väl kommer hem till Figge och Anette märker jag att batteriet på min mobil är helt dött, och alla som vet vem Stefan "svettis" Jörgensen är vet också att hans mobil alltid ligger hemma! Så vi satte oss på trotoaren och äter vår mat, jag lyckades stanna ett par taxibilar men när jag sa att jag bara ville låna telefonen så drog dom vidare igen! Så för att ha något att göra så satt jag och sjöng lite på trotoaren, bla en gammal slagdänga som går som så här, "Det fiiins inga soooldater meeer" osv osv! Till slut fick jag tag på en taxi som var vänlig nog att låna mig telefonen! Figge och Nettan tyckte nog att det var roligt att se oss, det verkade onekligen som det! När vi vaknade idag så märkte jag att min plånbok var borta!! Men totalt sett så var detta en toppenkväll, vill passa på att tacka Nettan för maten! Passa på att kasta upp lite bilder med!



// H I L L E R
Allmänt | |
#1 - - matH:

verkar ha varit en förjävla ball kväll. själv vart man på skumpardeY!

#2 - - Sofia:

Ja, den där Johan borde allt få sig en omgång! ;)

#3 - - angelica:

ahh johan får allt skärpa sig, såg Fias inlägg...my oh my!! ;)

Upp