Dagens outfit!

Har blivit lite inspirerad av andra bloggare när dom lägger upp kort på dagens outfit, så nu gör jag med det!
image142

Vingarna är köpta på Titti Bus för 849:-
Penisfodralet, vantarna och stay upsen är köpta på City kläder för 399:-
Okänt märke på alla plaggen!

// H I L L E R
Allmänt | |
#1 - - Kol:

Haha!

#2 - - qloimen:

jag vill verkligen veta hur du gick till väga när du googlade den bilden.

#3 - - hiller:

Googlade? Nu fattar jag ingenting!

#4 - - qloimen:

ofta du tog den då:P

#5 - - pnut podolski:

abra kadavra!

#6 - - js:

Titti Bus? Jag som trodde det hade lagts ner!

#7 - - Emma:

Någon, nej några, det vill säga två är lite dåliga på att blogga.. Men js, det är ju där din kusin köper sina kläder :)

#8 - - m.:

Vill HA!!

#9 - - js:

Ahaaa, där.. Jag trodde bara de hade kläder med specielt utvalda djur på.

#10 - - Emma:

Nej, jag trodde inte heller mina öron när jag fick hör om det! För mig har Titti bus alltid varit djurens och barnens egna affär! Men tiderna förändras.

Upp