Helgens bravader!

image108


Kanske lite sent att skriva om helgen men vafan lika bra att göra det ändå!
I lördags var det förfest hos Corre & Frida innan granada och det var såklart en kanon ferre.
Hiller lyckades sparka sönder nån blinkers på hans otroligt fula vita saab. Han lyckades inte bara med det utan han gjorde ett par kullerbyttor och lite jobbing på saaben också!. Jim stog för kvällens napp och drama! Inte lätt att hålla två bollar(töser) i luften? Corre var festens fyllehund och jag drogs med en förjävlig hicka som gjorde att jag inte var tillräckligt full för Granada. Granada är då ett uteställe i grann"staden" Lönsboda som alla Osby och Lönsboniter och annat pack dras åt var helg. Mazetti en klockren grej också jag hiller flakke och mazetti skulle ta en göök i baren och mazetti bestämde sig för att ta den rundan men så tog dem inte kort så då blev mazetti tvungen att springa iväg och ta ut pengar och det tog en jävla tid så vi tröttnade och gick därifrån. Smart och full som mazze var så kom han tillbaka beställde 4 göökar utan att vi andra var kvar och blev ståendes med dem där själv.. Update ifrån Patrik "Padde,Patsky" Blohme han är fortfarande sleden och musicvideon är on its way! :D // Figge
Allmänt | |
#1 - - Naadja:

Aaa det tror jag också;)

#2 - - Lindson:

Ja, kanske skulle hjälpa. Men får väl nöja mig att sova ett litet tag.

#3 - - Anonym:

jag ville ju visa håret =) finns många bilder jag visar ansiktet på annars! tihi..

#4 - - Nina:

men d e ju håret som ska vara i fokus *S*

#5 - - natalie:

haha vikken bild xD

#6 - - Anonym:

ska försöka bättra mig =)

#7 - - Erika:

Så klart, men han är svetsare så.. skyddsglasögon är ett måste. Men det kan ju komma emellan flis vid annan bearbetning när inte hjälmen är på utan mindre glasögon.. Shit happens :(

#8 - - Ullen:

Henne hade jag glömt. Hon ser ut som en man.

#9 - - Pudel:

Herregud grabbar! Jag hade inte två tjejer! En tjej va det och inget hände! Ni är crazy boys! He! JP-Pudel vill CAMPA! Och lira lägereldsgura med Hiller! Dude!

#10 - - JP:

PS: Den tjejen va en rolig tjej måste tilläggas. Och hon träffar jag gärna igen! Cool info dudes!

Upp