The Waynes Crew drar på fisketur i gylet utan fiskefittan corre!

image111

Ja som ni ser så är det sånna här bjässar vi får upp jag figge till vänster och hiller till höger.
Vi ska som sagt iväg till det SUPERDUPER-HEMLIGA fiskestället GYLET.
Tyvärr vill vi fortfarande inte gå ut med några detaljer om vart det ligger men hör av er till GEOSSFISKESTÄ[email protected]. Nu ska jag och hiller och snoopy lägga oss vid TVn och förhoppningsvis somna till den utomordentliga filmen Win A Date With Tad Hamilton.
See ya later // BoysNightOut

Allmänt | |
#1 - - Sofia:

Den nyaste audi tt då eller den gamla modellen? Vi har två volovar 940 och v40. Fina bilar ;

#2 - - Sofia:

Oki :D Men din SAAB liknar lite en audi TT ;)hehe. Själv vill jag ha en VW Beetle, de är grymma!

#3 - - Malin:

I was here!

Asch.. Gamla SAABar är ju bäst! Tyvärr fick jag skrota min gamla 900i från -88 som till och med hade farthållare!

Upp