Charmkurs?

image153


Veckans charmör har Hiller blivit utsedd till efter några fina ord, man kan tro dom är tagna direkt från läroboken.

Tjej: En vacker dag ska jag operera mig snygg.

Hiller: Det behöver du inte, du är snygg som du är ... eller, skulle vara brösten i så fall.

SCHHMAAAACK, där kom en lavett!


Allmänt | |
#1 - - FistarN:

Tja superdudes!!?? Allt bra eller!!! Min telefon har blivit bortrövad under ett pub besök i sthlm. så därför kan jag inte höra av mig, såg längre ner på sidan att det va anus,,det tycker jag oxå!!! Peace out!

#2 - - linn.:

haha. vad "hmm" snällt sagt. :D

#3 - - hiLLLRRR:

FredrIk:
När får du den där jubbeluren då?

#4 - - Fistarn:

Har fått jubbeluren nu, fast inget riktigt nr, har ett tillfälligt som följer: 0735100532!!! Yeah!

#5 - - Straight killah!:

Bara jag som tycker att han på bilden är lik jonas "jonne" åberg?

#6 - - hiLLRRR:

Jag tycker det är ganska likt åkebråkesläp i sin ungdom, nästan bud på att scanna in en bild.

Upp