Partyarmén VS O-Unit

image154


Jag har tidigare hållt mig neutral mellan dom här två kriminella grupperingar, men efter dagens personliga påhopp på mig från delar av Partyarmén har jag nu helt enkelt valt sida, O-unit. Det var tidigt imorse, i min alldeles egan programpunkt i Morgonpasset i P3 (Hej hej Wisseltofta, hej på er Wisseltofta) som pungsparken kom. Det var två stycken pågar från Partyarmén vid namn Johan "minipatski" Blohmé och Robin "sneträff" Karlsson som kallade mig "darrig målvakt". Jag tål helt enkelt inte sånt, så nu är det fan i mig krig. Var, när och hur kommer det här utspelas då? Jo det ska jag berätta! Det hela kommer att börja på fredag kväll då det kommer var en battle i mammaskämt som kommer att gå av stapeln i den östra vändplatsen på Hjortronvägen. Efter det kommer det att  fortsätta med en knivfight mellan Johan "Hiller" Nilsson och Johan "minipatski" Blohmé där den som börjar blöda alternativt dör först kommer att förlora, väldigt enkla regler. Det hela kommer att avslutas på lördagskvällen klockan 00:00 på dansgolvet på Granadas loft där det blir en duell i Discodancing, snyggaste och svåraste movesen vinner. Det jag har kvar att säga är bara, LET THE GAMES BEGIN!

// H i l l e r
Allmänt | |
#1 - - linn.:

"vissel" hmm. tofta !
haha, så bra var det.

#2 - - fistarn:

Jag kommer åka ner för att bevittna denna dagen,,,,och du vet hiller,,jag är alltid på din sida!!!!

Upp