Tro vad du vill, men detta är inget skämt!

Nu är stunden kommen som jag tror många har väntat på, den otroligt fula men snabba saaben är till salu!
Bilen, som är i toppskick, går så jävla underbart fint så det gör ont att göra sig av med den. Den har inte varit stulen mer än 2 gånger den senaste månaden (kommer inte bli det igen då jag införskaffat mig en rattkrycka som också medföljer).
Här följer lite smått och gott som ingår vid köp:
Mp3-cdspelare (utan front då den smarta tjuven stal fronten men inte stereon).
Fimpar i askfatet.
Hängande inredning från taket (kan fås ditklistrat mot extra pesetas).
En hel nyckel och en avbruten.
En fin scaniasovsäck.
VINTERDÄCK
Mycket luft i däcken.

Det är vad som kommer att ingå i grundpriset, kan hända att det kastas in något fint vid snabb affär.
image150



Som ni ser på bilden så är det en väldigt fin stereo med en lampa som blinkar rött ibland. Saosins senaste skiva sitter i och den medföljer givetvis. Miltal ser ni även på den bilden.
Då undrar ni ju såklart, hur många tusenlappar ska man behöva punga upp för den här skönheten? Ett bud mellan 2 000 och 20 000 hade jag tänkt mig, sen får vi helt enkelt se hur långt just DITT bud räcker.
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

5000:-

#2 - - Ann.ie:

5500:-

#3 - - Anonym:

Herregud! Du säljer bilen, ska du gå hit? ;) hahaha...

#4 - - bobbo:

jag litar på er grabbar.. hoppas ni finnns där för mig när vinden blåser!!!

#5 - - hiller:

Vart ska jag gå någonstans? :O

#6 - - Anonym:

Till norrland...

#7 - - hiller:

NICE JAO!

#8 - - Anonym:

Jepp norrland är vackert ibörjan av oktober ;)

Upp