Som lovat, dock lite sent!

Som jag lovade förra helgen så skulle det komma en liten update på det här med OIas skallning av Botcha, nu kommer den.

Vi var ett trevligt gäng på 3 pågar som bestämde oss för att ta ett glas rött och bege oss till Björket för att dansa lite lambada och ha trevligt, Förfesten tillsammans med Olas far och hans vänner flöt på utan några komplikationer, och det gjorde även dom första timmarna på Björket.
Det hela började när vi skulle bege oss hem. Jag står och pratar med en gammal bekant och fumlar med min mobil när min bekant säger "ska du inte sära på dina vänner?". Då tar jag och lyfter upp huvudet från telefonen och ser att Ola står och håller botcha i kragen och botcha håller om näsan. Då visar det sig att av någon anledning så har dom börjat tjafsa och Botcha har börjat säga "ja men slå mig då Ola, slå mig då". Ola som är snabbtänkt tar helt enkelt och skallar Botcha rakt över näsan. Innan jag har hunnit reagera står två vakter och håller Ola i ett grepp (ni vet sånt coolt man bara ser på TV) och en annan drar in Botcha någonstans. Botcha ville antagligen inte anmäla Ola för han var tillbaka på ett par minuter. Till slut släpper vakterna Ola och jag lovar dom att jag ska ta hand om dom och få med dom hem. Vi går ut till parkeringen där vår bil står och väntar. Min bekant och hennes vän ville ha skjuts till Sharkys så dom fick ta bilen före oss. Under tiden vi står och väntar så fortsätter dom att tjafsa och till slut blir jag så trött på dom och säger att dom får ta sig hem bäst fan dom vill och springer i full karriär där ifrån. Jag hoppar in i bilen och sticker bort till Freds för att införskaffa mig en kebabtalrik. Under tiden jag är där inne har Botcha ringt tre gånger och när jag sätter mig i bilen ringer han en fjärde gång, till slut bestämmer jag mig för att svara. Jag skäller lite på honom som bara en pappa kan och säger  till honom att om dom fortsätter i bilen så öppnar jag dörren och sparkar ut dom. Men när vi kommer bort för att plocka upp dom så visar det sig att Ola har hittat skjuts hem till byn, tur var väl det. På vägen hem ringer Ola till mig och jag låter pågarna tala ut, det verkade som att det löste sig då och att vi alla kunde leva lyckliga. Dagen efter hade ingen av dom en aning om vad dom bråkade om, så jag kunde hittat på något saftigt men jag hoppar över det (jag är ju snäll). På Granada helgen efter så hade dom pratat igen, det enda jag vet om det är att Botcha har sagt "jag hade slått ner dig om jag hade velat".
Så var det med det!
Lägger upp två bilder på botcha, en före och efter incidenten, om man ser någon skillnad vet jag inte riktigt.

Före:

image174


Och efter:
image175


// Din wän på wilda wäbben!
Allmänt | |
#1 - - morgan:

är det samma person? satan vad hans näsa ser ut :( mår han bättre nu?

#2 - - morgan:

jo nu ser jag att det är samma person ....

#3 - - FistarN:

Shit va likt,,,seriöst,,hahahahha

#4 - - Anonym:

HAHAHAHHAHA

Upp