Hela boysnightout ute på skate tour!

Som sagt fixade Figge en skateboard till mig idag. Så idag gjorde jag comeback på brädan efter ca 8 års uppehåll! Efter lite feta tips från coachen figge så gick det fan i mig över förväntan! Den starka blåsten och snön som föll gjorde att vi inte kunde vara ute längre. Så vi gick bort till pappa Åkes garage och sopade golvet och sen var det bara full rulle igen! Svetten lackade av mig och jag trodde jag skulle avlida! Nu bär det av in i duschen! Sen får vi passa på att skicka ett grattis till Figge som idag fick sommarjobb på IKEA, great! Han hälsar också att något fett inlägg från hans sida kommer upp under morgondagen!

   


// Hiller



Allmänt | |
#1 - - hiller:

Figge figge figge figge! Det ska bli sol idag!! Kom och hämta mig direkt efter jobbet så drar vi ut!

#2 - - Jessica:

Ja, den låten e grym! Fan, det var aplänge sen jag stod på en bräda...kanske borde ta upp det jag med. Hm... Najs blogg förresten!

Upp