Lite skönt SKIT bara..

image66

T
hree Six Mafia - Doe Boy Fresh
" Another day another dollar Another knife'll make a hoe holler I pop her cherry then I pop my collar
  Pop brand new tags off of brand new clothes Brush my hair back and kick the hoe out the door
"

Jim "Pudelrocker" Persson
"Jag är helt klart den bästa snuspackaren på hasslarödskolan"

Jakob "Slim Thug" Månsson
"Jag vill ha sånna där egyptus calyptus"

Patrik "Paty Mastah Pimp Pussie Magnet" Blohme
"Jag är så jävla sleten asså"

Henrik "Hånget" Gustafsson
"Playboy channel är inge bra man får ju inte se några kukar"

Johan "Jonas Hiller" Nilsson
"Jag måste fan få tömma asså"

Christian "Mazetti" Lavin
"Jag får inte stånd av en vanlig porrfilm längre"

Scoutungarna till Fistarns klasskompis i Kalmar
"Köp en kaka så du kan bli ännu fetare din äckliga jävel"

Dj Mendez
"Jag vill tacka alla mina fans enda från Växjö ner till Stockholm"

Patrik "Botcha" Boström
"Jag vet"

Three Six Mafia - Watcha Do
" Slob on my knob Like corn on the cob check in with me and do your job lay on the bed and give me head dont have to ask dont have to beg juicy is my name sex is my game"

Turtle i Entourage
"Friends are girls you just havent fucked yet"

Joel "Murdah" Månsson
"Stay Black"

Stubbe Dissar En Porris
"Men han var ju inte snygg"

Martin "Masken" Persson
"Asså vem vill bli miljonär är ju inte så svårt att vinna det är bara att svara rätt på alla frågorna"

Per "Fakket" Lavin
"VA?! Är det ledbandet så kanske du inte kan spela mer fotboll.. Jasså Minisken då missar du träningen på måndag bara"

Ica Martin
"Hallå ellåååår?.. Är du kittlig ellååår?"

Sebastian "Sebbe Sär" Ekrström
"Vem har registrerat filmen ET?"

Christian "Mazetti" Lavin Raggar I Kalmar
"I wanna take you to aiyanapa the greatest dance metropol in europe"

Christian "Mazetti" Lavin
"Jag är ingen jävla bratt, jag är bara full!"

Tony "Touch" Yrne
"Min dotter är 15år och henne rör ni inte!"


Mer godbitar ifrån alla och allt möjligt kommer senare! // BoysNightOut!

Allmänt | |
#1 - - linn.:

hahaha. denna bloggen var ju bara så skön !

#2 - - Murdah:

Joel:
Tar dom kort här?
Figge:
Klart dom tar kort din idiot!!
Jakob:
Dom tar inte kort...
Figge:
ok...

#3 - - Haha:

Anonym: Sätt på helljusen.
Jag: Dom e på:
Anonym: Felinställda, dom drar för mycket åt höger

#4 - - nikki:

haha, jag håller med Linn. Man får ett leende varje dag när man läser här. ;D

Upp