Frenchare på shell, ska serveras korrekt!

image147

Korv är gott, jag tycker väldigt mycket om korv, speciellt en frenchare (french hot dog) på shell. Tidigare i veckan så blev jag sugen på frenchare och begav mig ner till Shell. När jag kliver in genom dörren så ser jag att det är en ny som står bakom disken och tänker direkt, "det här kan bara gå åt helvete". En frenchare MÅSTE vara perfekt för att den ska avnjutas på bästa sett, man måste tex ha brödet i grillen EXAKT i 69 sekunder och inte  bara ösa ner all dressing i botten. När jag går fram till kassan för att beställa märker jag hur hon börjar darra, hon ser att jag är en frencharexpert, rösten blir väldigt vek på den stackars tösabiten. Hon går bort mot korvarna och börjar med att lägga i brödet i grillen, jag börjar räkna, efter 36 sekunder tar hon ut brödet, KATASTROF! Jag drar till med den berömda "killerblicken" och ser att hon blir ännu mer nervös, när hon sedan ska fråga vilken dressing jag ska ha i så får hon knappt ut ett ord, rutinerad som jag är så vet jag mycket väl om vad frågan skulle vara och hjälper henne genom att direkt svara "sötstark senap och fransk". När hon väl börjar ösa i dressingen så ser jag att hon verkligen inte fått någon utbildning på att göra frenchare, ALLT I BOTTEN! Jag får min korv och går med besvikna steg mot dörren, min dag är förstörd! När jag väl kommer ut i bilen så tar jag mig en första tugga, brödet var torrt för att det fick så kort tid i grillen, och all dressing och senap i botten och till råga på allt märker jag att korvjäveln inte ens är färdig! Så frågan lyder så klart, är det för mycket begärt att man ska få välutbildad frencharpersonal på Shell när magen kurrar? Jag bliv uppriktigt sagt väldigt ledsen den där dagen, har knappt återhämtat mig än. Om det är någon som vill ha en beskrivning på den här frencharmarodören så är det bara att höra av sig!

// H I L L E R
Allmänt | |
#1 - - Emma:

Hahaha!!!111!111ETTETT! Både bilden o texten! :)

#2 - - linn,:

haha, du har faktiskt rätt. de kan inte göra frenchare på hultsfred heller. fyfan vad äckliga de var alltså !

#3 - - m.:

HAHA

#4 - - Emma:

Va? nääää.. Hade de äckliga frenchare på hultsfred? wow. Too much information!

#5 - - Anonym:

Tack J :)

#6 - - wewwe:

DIN JÄVLA GNÄLLRÖV!

#7 - - Janet:

Kolla in min skeptiska blick! Avslöjar härmed min tanke: "hm..njaaee..det här är ju ingen shella-korv gjord av MIG precis, men den får duga" Mina frenchare var bäst! erkänn ;D

#8 - - hiller:

Haha, nej dina frenchare var det absolut inget fel på :)

#9 - - FistarN:

Inget går upp mot en perfekt frenchare,,,, hallå, ska ni uppdatera snart eller???? SEMESTERSTÄNGT???

#10 - - Rocker:

Har bloggarna gott och somnat in eller? Johan Fotbojja har väl stängt in sig el så har han fått en korv till i truten.
Sätt fart på denna sidan igen så man har något att göra på jobbet.

#11 - - hiller:

Jim: Ta semester istället, som vi andra! Ska fixa upp något imorgon eller kanske nästa vecka eller så, återstår att se!

#12 - - sleden:

update. klapp klapp!

Upp