Tack, tack alla!

image120

Som ni säkert vet så har jag haft det ganska tufft sen min fru flydde till Namibia med hennes nya man Kumba Jam. Nu äntligen har jag tagit mig upp ur gylet och lagt all skit bakom mig och det tack vare mina vänner. Här nedan kommer en lista på alla jag vill tacka. Efter listan lägger jag upp en kontaktannons med hoppet om att finna mig en ny fru.

The Wayne Crew + flickvänner
2pac
Gonza
Lilleman
Tony och Jenny Yrne
Martin Dahlin
Tie Domi

Kontaktannons!

För er som mot förmodan inte vet vem jag är så får ni först lite info om mig:
Jävligt snygg. Ligger inne med den ökända isländska kraften. Perfekt kroppsbyggnad. Snygg solbränna. Gillar varken några jävla mysiga hemmakvällar eller promenader.

Och nu till kraven på Dig:
Brinna för Malmö FF. Inte ha något emot att ligga hemma en hel helg och analysera kommande MFF-match. Ha bra betyg i hemkunskap alt. visa dina kunskaper genom att laga en 3-rätters till mig och boysen. Stämmer detta in på dig så spelar det inte så stor roll hur du ser ut.

// H i l l e r
Allmänt | |
#1 - - linn.:

haha, snacka om krav.

#2 - - Sofia:

Nepp det är de lag som gäller :) Jaha coolt, kan jag få din autograf? ;) Men då vet jag ju precis vägen till fotbollsplan! :P

#3 - - Sofia:

Ja det skulle va kul att få adda dig! Skriva kommntarer är lite jobbigt ;)

Upp