Sjunde hjulet fast vi bara är 6!

image163
JP kläckte nyss ur sig att han kände sig som sjunde hjulet, men vi kan upplysa JP om att vi bara är 6 personer här! Vassego JP!
Botcha rapporterade för en stund sen om att det inte fanns några brudar utan bara "gamla sledna kärringar" igår! Synd för Botcha, för man såg verkligen att han var taggad för att ragga upp en eller två pumor!
*EXTRA EXTRA* Vi kan även rapportera om att Hiller höll på att köra över Enno i torsdags utanför Jehovas vittnen! Om det är någon som känner för att jävlas med "dom där" så kan ni göra som på bilden här!
Vi kommer att starta en insamling till JP så han kan få sig ett par hela jeans! Vill ni skänka en peng så kommer det att stå lite bössor runt om i affärerna i Osby kommun tex Glimåkra, Broby och kanske i Hästveda!

VECKANS PRANK!
Ikväll har vi varit lite jättemycket taskiga imot JP "Pudelrocker". Vi har inte bara jävlats med honom för han har suttit vid jäjks dator och spelat Call Of Duty 4 utan jag och min vapendragare Hiller bestämde oss för att prova hur hans mobila internet SMS-tjänst fungerar. Vi var redan inne på att jävlas med vår allra käraste JP så varför inte fortsätta rulla på pranksen. Vi skickade SMS ifrån johans mobila internet som är registrerat till johans mamma som varken har samma efternamn som johan eller en adress i Osby. Första SMSet vi skickade iväg såg ungefär ut som så här "Tjänna Jim! Hur är det med dig? Längesen vi sågs, det var en vild natt ;) ! Love Karina" När SMSet hade nått JP´s mobil reste han sig upp och begav sig bort till jakobs dator utan att säga något om vad han nyss hade fått skickat till hans mobil. Där tryckte han fram eniro och sökte upp vem det var som ägde numret som nyss hade skickat detta trevliga SMS. Eftersom han inte hade en aning om vem fan det var som skickade det otroligt trevliga SMSet så tänkte vi "vafan vi rullar vidare på det" och skickade ytterligare två SMS som såg ut så här "Jag är förresten på puben ikväll om du är sugen och kanske är singel, hehe! Puss" & "Varför svarar du inte? Har du glömt vår natt i Norje? puss" Efter dessa två väldigt intima SMSen blir JP ännu mer orolig och börjar söka ytterligare lite på internet. Han nämner inget till oss bara sitter där och funderar på vafan det kan vara för något. Han kanske tänkte hur många lik har jag egentligen i garderoben eller hur full var jag?? Jag(Figge) Beger mig till köket för att hämta några öl till mig och min vapendragare Hiller. När jag är tillbaka kollar jag med JP hur läget är och vad han håller på med. Då berättar han hela historian för mig och visar mig vad han har lyckats luska fram. Han fattar fortfarande ingenting och börjar tragga om att det är någon som jävlas med honom och han fattar ingenting. Så jag spinner såklart vidare på det. Tro det eller ej men jag lyckades med att hålla masken. Sen när jag sätter mig i soffan frågar jag honom några frågor och då spricker det för Hiller och JP fattade att det var vi två som låg bakom det. Sorry JP men Karina var bara en dröm hon finns inte och eran natt ihop kan du glömma!!

Dagens mening: Fan är du här Jim?

Wedding Update!
Jakob och Frida har skaffat sig en katt som Jakob gav det grymma namnet Turtle! Sorry Frida men Sixten funkade inte! Nu fattas bara Volvon och det vita staketet sen är det bröllop på gång! Whife beater har blivit en familje karl!

Och igår var det åter dags för Diös brunkargäng att spela match! Givetvis slutade det med en förlust mot jumbon Lenhovda!

Nu ska vi glo på en piratkopierad film! Have fun!

// G R O V E H I L L E R & S N Y G G F I G G E
Allmänt | |
#1 - - Karina:

Var Jim där?

Upp