Update ifrån Osby och Thailand!

image159


Idag har jag och min vapendragare Hiller puttat hans otroligt fula PEGEUT 206 GREEN uppför klintabacken och sen sprang vi igång det otroligt värdelösa batteriet/motorn sen körde vi runderen stund med nervevade rutor i minus graderna för vi tyckte det var roligt. Eller var det så ROLIGT? efter det drog vi hem till JP och han satt såklart och ansade rövatovet och övade på snuspackningen. Respekt! Eller så satt han och spelade God Of War som han hade fastnat i TOTALT tills jag å uppfinnar hiller kom dit! Problem solved! Efter det bar det av hemmåt till det sjuuuukt roliga huset med inget alls å göra merän skriva i bloggen och spana in vad som finns på internet.

För er som inte vet är våra två ärkerivaler ifrån Party Armen i Thailand nu och de har updaterat sin blogg www.hang-den-hogt.blogspot.com . I det senaste inlägget får man reda på att Juan Juan "Rambo/Plast militären" och Robin "HOOD" Har inskaffat en pilbåge som de går lös med på denna underbara sänggavel. Och att de sover sked varje natt och älskar det. De är nygifta och glada också.

Skvaller?!

JP berättade idag för oss att han har hittat nytt en Den/Det sak vid namn Saga. Im comming out... i want the world to know... gotta let it show??

Jakob är månadens toffel och sjukt hårt hållen. Han har även börjat spela mjukhockey och de förlorade sin första match med så mycket att han inte minns.

Hiller har rakat sig för första gången på 1 månad och hittar inte sina strumpor.

Mazetti har feber och ligger hemma i sängen/soffan och datorn.Behöver han ha feber för att göra det?

Patsky är lika sleden som vanligt.

Fistarn har börjat lyssna på allt mer jazz och disco/trance

Nä nu pallar jag inte mer!

Allmänt | |
#1 - - nettz:

shit vad hela det inlägget lät uttråkat figge.. du måste verkligen vara uttråkad! kan jag iofs förstå, du är ju utan mig. mohaha. smack!

#2 - - Gert:

Ni bör ju tillägga att JP låg med ena handen i chipspåsen, den andre om picken och porr på TV!

#3 - - Fist:

Vadå, vad grundar du dom uppgifterna på? jazz och disco/trance?
Jag blir jävligt förbannad,,,förbannad sa jag!

#4 - - patsy:

aha aha. sleden. aha aha. ja ja. hug it out man.
klart man är slednas. jobbar XL, fi fann. håller på att tappa tänderna. snyusar för mkt nu. jävlar skit. puss boys

#5 - - Juan Juan:

no money no honey. pilarna ar slut och bagen ar lamnad att pissa pa. utan vapen ar jag mat.
idag blev jag nestan dodad av 2 cockers.

fortsatt baka!

#6 - - Ruffbin:

Passa pa och njut innan vi kommer hem och reclaimar byn! im in to brown sugar fyyy fan.

Upp