Sommaren var KORT. Fisket var Torrt. Pilleknarkandet var gött!

UPDATE!

Sommaren har varit helt jävla död som de flesta av er redan har märkt. Men vad ska man göra förvirrat folk som bygger fågelholk. Som patsky sleden rappade i senaste PARTYARMEN - Ey Yo Punk låten. Förövrigt så har laffe rappat den klockrenaste raden någonsin.. Ey yo Punk Punkt. "Jag är en stekare från Osby som lever High Life, Jag heter ray vad heter du? är från BMW gänget och jag smeker kuk.. Ner med kopplingen ja bonnagasen skruva upp volymen vi pumpar basen, kör till wisseltofta på bästa tid bilen full med fjortisar och jag saknar ett liv.

Christian "Mazetti" Lavin har äntligen flyttat hemifrån och han bor numera i någon håla utanför Kristiandstad som heter önnestad. Det vill säga att Ing-Marie´s telefonräkning har gått upp helt sjukt mycket och bensin kostnaden till alla resorna börjar bli sjukt dyrt.

Mazetti top 5.

1. Mazetti - Mamma var fan är mina favorit byxor?? (Ing-Marie jobbar när Mazetti ringer) Ing-Marie - De ligger ju under trappan där jag la dem? Mazetti - Nej de gör dem inte! Du får komma hem och leta upp dem!.

2. Mazetti ute i kalmar. Årets Raggningsreplik - I wanna take you to ayanapa the greatest dance metropol in all of europe. PUSSIEMAGNET!

3. Mazetti - När jag är lite halvkåt brukar jag runka sittandes på knä.

4. Mazetti - Han vaknar upp hemma och märker att bredvid sig ligger det en drake utav dess like. Han drar en vals för henne går ner på nedanvåningen tar sina bilnycklar och drar hem till JP (Mazettis dragon hideout). Biiisatchen fattar att hon inte var värd merän ett fyllenupp så hon lämnar hans hus efter att mazetti har varit borta några timmar. Greate success!

5. Mazetti - Mazetti i England på väg ifrån Stansted flygplattsen till LONDON. Han får syn på en jävulskt ful tjej och säger kolla de jävla skanket och tittar henne i ögonen och skrattar. Vi andra säger till honom att vi är i england och de fattar vad han säger. Mazetti: Hoppsan de tänkte jag inte på.

Fan vilken skön kille den där YH,KFB,Mazetti,Rrrrägan osv är.

Det är förhoppnigsvis slut på hillers Bloggchattande med den väldigt possitiva tösen som var med på midsommar.

För övrigt har jag jakob varit ute i Jäjk stuga för någon helg sen fiskade hela helgen med JERKBAITS. MYCKET INTRESSANT. Vi fick besök på fredagen av JP och FALK drack nån pille för mycket, Jäjk och Falk drog in till danne i Karlsamn och hade det för jävla gött på sausage festen. Two Feet Joe kände sig såklart jävulskt välkommen ibland de andra penisarna. Jag och JP tittade på TV, drack öl och spelade chicago! Helgen slutade med att jag och Jäjk hade dragit upp hela TRE bjässar som sammanlagt vägde kanske 1½ kilo. För er som vill ha reda på vilka ställen vi fiskade på och vilka beten som är bäst är det bara att lägga in en kommentar.
Vi kommer att dra iväg på en fisketur igen snart!


Bra eller Anus?

BRA:
Skate
JIF
Cunninlynguists
PARTYARMEN
O-UNIT
Den otroligt fula men snabba saaben
Sven G
Jögel Parties!
Paul Potts
Howl In Blacks skivinspelning

Anus:
PARTYARMEN
Tony Yrne
47åriga Narkomanen som snodde dne OTROLIGT fula men snabba SAABEN.
Ingen The Waynes Tour!
Fistarn aldrig hör av sig.
Botchas stukade fötter,knän,axel,arm,nacke,handled ect ect




Lite smått rolig video jag hittade på youtube.



Vilka jävla lirare! hahahaha för övrigt är Mazettis kusin han längst till höger!



Allmänt | |
#1 - - Jakob:

Vadå korvfest? Va fan många brudar där! En stötte på mig och berätta om alla typ 5-6 pojkvänner hon hade haft i Skåne. PEACE!

#2 - - Hiller:

"Stötte"

#3 - - Jesus har 12 barn:

PARTYARME``EÈÈN!

#4 - - AÄSSDEEFF:

i lol'ed at Linn, you go girl !

Upp