Män på gränsen till nervsammanbrott

image173


RAPPORT RAPPORT!



Botcha har tappat gnistan! Fick det rapporterat så sent som igår kväll.. !PARTYBROMS! Stenarna har väl smulats isönder efter alla slagen i försöken att få fram en gnista. Bara ut och leta nya stenar har hört att det finns fina stenar i klippigabergen! 

Mazetti började veckan med att gå ut med att han skulle vara nykter i hela 12 månader men i onsdags blev det 6 månader och i helgen blev det att han flyttade fram löftet 1 vecka istället!. Inte illa. though luck son!

JP ringde mig i veckan och han hade tydligen varit på besök i Tuthult strax utanför Markaryd. Förutom att han tutade två gånger innan han svängde in vid Tuthult 2 skylten så nämde han även att han hittade en kille som var en mycket bättre snuspackare än han själv. Snubben kunde packa hjärtan och stjärnor! Respekt! JP blev såklart ledsen, vi förstår dig mannen de måste kännas som en pungspark att någon tar ifrån din specialité! Så i all iver och lissenhet satte sig JP i bilen igen och lyssnade på hans älsklingsband "The Poodles". Pungspark!

Från kvarteret!

En natt i veckan ringde det någon "idiot" trodde jag men när jag tittade på luren var det Juan "Badass" blohme. Trodde han ringde för att säga att PA hade lagt ner då dem krossas av O-unit hela tiden men så var det inte. Han ringde och frågade om jag kunde kolla ut genom fönstret efter inbrottstjuvar. Snäll som jag är kollade jag direkt ut men jag såg ingen så nu var det fritt fram för Juan "Badass" Blohme att somna igen!

Från Mobilen!

Flikarna är gömda, jag är redo för utgång =) love u <- Guess who?!

Jävlar vilken djärry som ska åka med tåget. Han försökte nyss prata med ett gäng töser men dom låtsades som att dom inte hörde mongot <- Guess who?!


Allmänt | |
#1 - - How can hip hop be dead if Party-Armén is forever!!???!:

dröm vidare. hoe-unit kommer alltid att vara våra biatches. sug slyna sug. P.A!!!! johan ville nog bara att du skulle ställa dej i fönstret för jag skulle drajv-bya ert hus och poppa glocken i ditt öga.

#2 - - Js:

jaha inte bara jag som har börjat dagen med att rulla megajollar..

#3 - - Anonym:

men det är bara du som har vaknat upp och åter igen sett att du är fulast i världen

#4 - - MethmatLEY:

Varken HoeUnit eller PumpaAnalt har nåt att komma med.
Lbc-G's knäcker er fett tuuungt, yao-yaoo!

#5 - - pnut podolski:

nigga what? please. pull mah finger

Upp