Bild på mig och en ebersprächer?

Jag såg nu att jag hade fått ett mail från morgonpasset, dom vill ha bild på mig och en ebersprächer. Problemet är ju bara att jag inte har någon, någon som har en liggandes så dom blir nöjda?

Hej Johan!
Och grattis till Nörd Royal-segern! Helt fantastisk prestation!

Vi vill väldigt gärna lägga ut en bild på dig på vår hemsida och skulle
därför bli väldigt glada om du kunde sända oss en bild på dig själv,
gärna med en eberspreacher, som vi kan använda oss av. Du kan mejla
den till mig.

Tack på förhand!
Lovisa
Hur ska man svara på det då? Efter lite knep och knåp kom jag på en riktigt bra lögn och mailade över en bild från helgen istället.

Hej.
Tyvärr har jag inte tillgång till någon kamera just nu men du kan få en bild som du kan ha under tiden. Lovar att jag ska ordna en bild med mig och hela min samling!
Min telefon kommer förhoppningvis tillbaka från lagning i veckan och då ska jag ordna bild åt er!
Tack så mycket för att jag fick vara med, har fått väldigt positiv respons!
Med vänlig hälsning Johan

Här kommer bilden jag skickade.

image170




Idag har vi bortamatch mot Alvesta och jobbar egentligen kväll och skulle börja 14 00, det ska jag göra idag med men jag ska sluta 15 00 och det  vet min syster väldigt väl om. Men lik förbannat ska hon klämma ur sig något klyftigt som "Ska du ha med din en lunchlåda till jobbet idag?". Hon menar bara väl men ibland går allting fel för henne, men jag tycker om henne ändå!
Allmänt | |
Upp