Boysnightout drar till bodarp och gör manligt dirtyyy work!

Tält


Thats right! Its so tight! And its gonna go on all night!

Grabbarna grus kommer göra bodarpasjön farlig igen. Alltså jag, Hiller , Jäjk drar dit för att fiska, dricka pilles och tälta. Kanske t.om en campfire kommer finnas. I.om att ingen av oss är nå vidare på gitarr eller sjunga så har vi försökt hyra in en riktig smörsångare men tyvärr har vi inte haft lyckan med oss. Våra dollars låg på Micke Falk, JP eller Lena PH. Men tyvärr dom hade för mycket att göra. Någon som har nått hett tips?

Dagens REISZLEITER blir såklart Jakob för han har ju tittat på survivor jack och kan nästan göra upp en eld.
Dagens RODDARE: Blir såklart Jakob igen för han ror ju alltid!
Dagens Snygging: Det blir ju såklart Figge men det är ju som alla andra dagar.
Dagens Fiskefitta: Hiller enough said!

Här har ni lite info om vårat schema.

16:10 Wifebeater kommer hem och ska packa osv.
17:00 Wifebeater och Figge börjar packa bilen.
17:30 Vi tar farväl av våra damer och gråter en eller kanske två tårar.
17:40 Sitter i bilen skriker röv och snackar skit
18:00 Jag släpper av Jakob vid bryggan så han kan ro över till andra sidan
18:30 Vi sätter på lite pudelrock
19:00 Första ölen öppnas
21:30 Hiller kommer och sätter upp tältet. SLYNA
24:00 Campfire Feat Wildside

Jägersborgs update!

Botchas fot dog på träningen i onsdags!
Johan "Taz" Blohme har försvunnit?
Robin "MUTU" Karlsson har ont i låret.
Basse "Tjock" Juhlins skor håller på att gå i sönder.
Anton Gustavsson  har fortfarande inte passat bollen.


// Hiller din älskare på nätet


Allmänt | |
#1 - - Anonym:

"Alltså jag, Hiller , Jäjk drar dit för att fiska"

Bra att du undertecknat med mitt namn när du skrivit så, fubbick!

:)

#2 - - FistarN:

Jag vill ha mer,,mer sa jag,,,blogga mer nu dudes! blogga lite mer, snälla,, jag vill så gärna att ni bloggar lite mer

#3 - - Förbannad:

Då var vi där igen, ska ni inte blogga så lägg ner bloggen!!! Ni är så jävla slöa på att uppdatera! Är det meningen att man ska ordna ett inlägg per årstid?? LÄGG NER BLOGGEN!

#4 - - Jägersborgare:

Kallas Robin för Mutu för sitt hor-missbruk eller för att han provat på huligan-kola?

Upp