Nytt rekord?!

image167

Så här runt juletid så finns det alltid massa spännande att göra, jag kom på idén att försöka kränga upp en hel chokladjulkalender på så snabb tid som möjligt. Resultatet blev 2 minuter och 20 sekunder! Inte illa må jag säga! Så nu skickar jag ut en uppmaning till er att försöka slå min tid! Ni måste ha bildbevis och minst 1 vittne! Bilder från mitt rekord kommer upp i dagarna!
Lycka till!

// H I L L E R
Allmänt | |
#1 - - Robban:

It's ON nigguuuuh! om de nu finns chokladjulkalendrar i Thailand. Mazel Tov baby!

#2 - - Anonym:

Uppdatera bloggen för helvete!

#3 - - mäjtley:

It's an Osby thing

#4 - - johanna:

prova med en noblesse ask! det är godare med de lövtunnare plattorna av mjölkchoklas med inslad av finhackad crisp :) try it!

#5 - - Johannes:

haha...jag har spenderat hela förmiddagen åt att läsa igenom allt ni har skricit, skit roligt! hoppas att ni uppdaterar snart för hit kommer jag återkomma!

Upp